A hónap klubja: balatonfüredi klub

Szívvel-lélekkel, tudással és tapasztalattal felvértezve vezeti az ENERGY klubot Balatonfüreden Kelemen Lívia. Szenvedélyesen szereti a munkáját, szereti az embereket, tenni akar és tud értük. Példamutató hozzáállása teszi igazán hitelessé.

klivia.jpgHogyan találtál rá erre az üzleti lehetőségre?

Természetgyógyászként dolgoztam egy rendelőben, ott találkoztam az ENERGY termékekkel nyolc évvel ezelőtt. Empirikusan működök, ezért én is kipróbáltam több terméket, nem hittem csak a leírásoknak és mások tapasztalatának. Nagyon meggyőző volt, amit éreztem kívül-belül.

Miben látod az ENERGY üzleti rendszerének előnyeit?

2016 októberében nyitottam meg a balatonfüredi Energy klubot, a már működő bio- és gyógynövényboltom keretein belül. Így nemcsak természetgyógyászati konzultációk során népszerűsíthettem a termékeket, hanem a polcokra is kikerült a kínálat. Szépen elkezdett gyarapodni az érdeklődők száma, akik továbbadták a saját pozitív tapasztalataikat. Ez rám is nagyon ösztönzően hatott: elkezdtem személyes találkozókat, előadásokat szervezni; a Facebook közösségi portálon a Gyógytékám oldalán (https://facebook.com/Biotitok) és a blogomban (https://termeszetesegeszseg.blog.hu) is írtam a termékekről; az Energy Klub Balaton nevű zárt csoportomban pedig egy aktív kis közösség formálódik az ENERGY termékek, tapasztalatok köré. Hittem abban, hogy ezekkel a holisztikus termékekkel egy olyan kis helyen is érdemes megjelenni, mint Balatonfüred. Az eddigi eredmények ezt szépen alátámasztják. Továbbra is merek nagyot álmodni!

Mennyiben változtatta meg az ENERGY az életedet?

Úgy érzem, teljes mértékben megváltoztatta nemcsak az én életemet, hanem a családomét is. Egyrészt most már nem úgy “vadásszuk” össze a jó minőségű étrend‑kiegészítőket, mert az ENERGY itt van a kezünkben, másrészt teljes mértékben a vállalkozásom része lett a termékekkel való törődés.

Miért érzed ezt a munkát küldetésnek? Miben látod a jövőt?

A misszióm az, hogy hitelesen tudjak szakértői segítséget, elfogadó figyelmet nyújtani azoknak, akik megtisztelnek a bizalmukkal. Nem is munka ez számomra, hanem szenvedéllyel űzött hivatás és hobbi egyszerre. Úgy látom, hogy egyre nagyobb az igény a tiszta, kiváló minőségű étrend-kiegészítők iránt. A hiteles, példamutató magatartásban látom a jövőt.

Hogyan ösztönzöd az érdeklődőket?

Ahogy már említettem, én a hitelességben hiszek. Emiatt a saját tapasztalat vagy más személyek visszajelzésének elmesélése nagyon meggyőző tud lenni az érdeklődőknek.

A klubban milyen szolgáltatásokkal gazdagítjátok a közösségi életet?

Ingyenes tanácsadással folyamatosan segítjük az érdeklődőket, de térítés ellenében van lehetőség személyre szabott biorezonanciás állapotfelmérésre is. A most 20 hónapos kisfiam születése előtt havi rendszerességgel tartottam beszélgetős előadásokat, ahol mindig megosztottuk egymással a tapasztalatokat is. A jövőben ezeket ismét szeretném megvalósítani.

Milyen egészséggel, gyógyászattal kapcsolatos szakmai előéleted van? 

2006-ban, a magyar szakos egyetemi éveim alatt végeztem el a természetgyógyász képzést. Az egészségügyi és a természetgyógyászati alapmodult követően fitoterápia szakvégzettséget szereztem. Csodásan összecsengett a kétféle iskola, mert a nyelvészeti diplomamunkámat egy 1700-as években íródott herbárium gyógynövényneveinek nyelvészeti vizsgálatából írtam. A bölcsész végzettség mellett tanári záróvizsgát is tettem. Az egyetemen szerzett pedagógiai és pszichológiai ismereteimet gyönyörűen tudom alkalmazni természetgyógyászként is. Elvégeztem az agykontroll alap- és ultra tanfolyamot, valamint hobbiból az energiagyógyászattal is megismerkedtem.

Mi volt a legnagyobb sikered az ENERGY készítményeivel?

Egyhónapos kislányt hoztak hozzám a szülei azzal, hogy a baba lyukas szívvel született, 1 naposan már műtéten esett át. Szoros orvosi kontroll mellett dolgoztunk a családdal, felgöngyölítettük a szülők érzéseit, félelmeit, azaz bekukkantottunk a színfalak mögé. A KOROLEN cseppet szedte a kislány is és az anyukája is. 2 hónap múlva jöttek visszamérésre, az orvosi képalkotós kontroll után: a kislány szívén összeforrtak a lyukak, amire még az orvosok is ámulattal tekintettek. A szülőkkel együtt én is megkönnyeztem a találkozót.

Melyik termék a kedvenced?

Mintha egy anyától azt kérdeznék, melyik gyerekét szereti jobban…

(Forrás: Vitae magazin, 2019. április)

 

Lívia, a te gyógynövényszakértőd

Megtalálsz a honlapomon: www.biotitok.hu

Csatlakozz a zárt csoportomhoz: Energy Klub Balaton

Kövess a Facebookon is: Biotitok Gyógytéka

 

Vissza a főoldalra

Lívia, a te gyógynövényszakértőd

Testet-lelket segítő természetgyógyászati szakmai írásokat, életvezetési tanácsokat, tippeket, recepteket olvashatsz a természetes egészséggel kapcsolatban. A blogban olvasható természetes gyógymódok nem helyettesítik az orvosi diagnózist, javaslatot. Mindenki a saját felelősségére próbálja ki a javasolt recepteket, tippeket. Az írásoknál látható képek forrása: www.pinterest.com/klivia/blog.

Kövess a Facebookon is

Díjat nyert a blogom - Liebster Award 2015

liebsteraward_feherhatter.jpg

Hírlevél - ajándék tanulmány

* Kötelező kitölteni
Az adatkezelési tájékoztatót itt olvashatod

Holisztikus állapotfelmérés

allapotfelmeresbanner.png

A termeszetesegeszseg.blog.hu-n olvasható írások a szerző szellemi tulajdonát képezik, szerzői jogi védelem alatt állnak (1999. évi LXXVI. tv. alapján). Azok bármilyen – akár részleges – másolásához a szerző előzetes írásbeli engedélye szükséges. A Természetes egészség blogról cikkeket, információkat átvenni csak a forrásra, a termeszetesegeszseg.blog.hu-ra történő hivatkozással lehet, kizárólag úgy, hogy az átvevő nem módosítja az eredeti információt, és egyértelműen, aktív internetes linkkel hivatkozik a termeszetesegeszseg.blog.hu-ra.

süti beállítások módosítása