Balatonfüredi testszerviz - interjú Antman-Fejes Szilviával

testszerviz1.jpgEgy kétgyermekes anyuka, aki igyekszik odafigyelni a maga és a családja egészségére. Amikor néhány évvel ezelőtt megismertem őt, már akkor is azt keresgélte, milyen ételek, italok azok, amik igazán jólesnek a szervezetének. Eljött hozzám holisztikus állapotfelmérésre, ahol mesélt többek között arról is, hogy egyre jobban érdekli az egészséges táplálkozás. 2015 decemberében elvégezte a Testszerviz tanácsadói képzést, azóta ilyen módon igyekszik segíteni a hozzá fordulóknak. Ő Antman-Fejes Szilvia, balatonfüredi Testszerviz tanácsadó.

Kérlek, mutatkozz be pár szóval, mit kell rólad tudni.

Szilvi: Sziasztok :) Ahogy Lívi is írta, két pici gyermek anyukája vagyok és most kezdtem újra dolgozni. Elvégeztem múlt év végén a Testszerviz akadémiát, hogy segíteni tudjak azoknak az anyukáknak, nőknek és természetesen akár férfiaknak is, akik már felismerték, hogy mekkora felelősség van a kezünkben, hogy mit is adunk át gyermekeinknek, családunknak. És nem utolsósorban, hogy mi is hogyan éljük a mindennapjainkat! „Ha lehet jobban is, miért érnénk be kevesebbel?” Aki engem közelebbről ismer, az tudja, hogy a táplálkozás mindig is a szenvedélyem volt. Érdekeltek az ezzel kapcsolatos cikkek, receptek, könyvek, így nekem kimondottan öröm ezzel a témakörrel foglalkozni.

Minek a hatására döntötted el, hogy a Testszervizzel szeretnél foglalkozni?

Szilvi: Elvégeztem a Testszerviz 3 hónapos egészségprogramját és a saját bőrömön tapasztaltam, hogy a program működik. :) Így már nem volt kérdés számomra, hogy ezt a tudást, tapasztalatot másokkal is szeretném megismertetni. Életmóddal kapcsolatos tanácsokat, cikkeket, étrendeket milliószám lehet találni az interneten, könyvekben, de nagyon nehéz betartani, megfogadni őket, mert nem tudjuk, hogy jó-e nekünk és hogy miként illesszük be a mindennapjainkba. Én sokféle irányzatot kipróbáltam, és persze ezzel együtt nagyon sokat is ártottam magamnak. A Testszerviz program alatt megtapasztaltam a személyes gondviselés jelentőségét és fontosságát. Kell 3 hónap ahhoz, hogy az új szokások rögzüljenek és rutinná váljanak. Így saját bőrén mindenki megtapasztalhatja az életmódváltással járó pozitív változásokat.

Hogyan néz ki nálad egy tanácsadás?

Szilvi: Aki jelentkezik hozzám, annak egy ingyenes bemutatkozó konzultáción elmagyarázom, hogy mi is az a Testszerviz, mivel foglalkozunk, válaszolok a felmerülő kérdésekre és elmagyarázom ,hogy milyen pozitív hatása lehet az illető életére az életmódváltás. Ha eldöntötte, hogy belevágunk, egy 3 hónapos program keretében heti 1x1 órás konzultációval végigmegyünk együtt a programon.

quinoa.jpgMik azok a leggyakoribb problémák, amikkel megkeresnek?

Szilvi: Sokan szeretnének fogyni… Aztán mikor elkezdünk beszélgetni, előkerülnek azok a problémák amik még nehézségeket jelentenek a mindennapokban, pl.:energiahiány (talán energiából mindenki picit többre vágyik), folyamatos puffadás, rossz közérzet, nem pihentető alvás, ízületi fájdalmak, bőrproblémák… Viszont van most egy kedves vendégem, aki olyan szép vékony, s nem is gondoltam volna először, hogy neki is a segítségére lehetek :) És igen, mindenkinek tud valamiben a Testszerviz segítségére lenni!

Véleményed szerint az egészséges táplálkozás mellett a sport mennyire játszik fontos szerepet az életmódváltásban?

Szilvi: Véleményem szerint nagyon fontos szerepe van! Régebben, mikor még én sem táplálkoztam annyira tudatosan, a sportra mindig szakítottam időt. Saját bőrömön még a mai napig is tapasztalom, hogy ha kimarad 2 hét, mozgás nélkül a kedvem, energiaszintem elkezd lecsökkenni, kevesebb türelmem van és kevésbé vagyok jókedvű és lendületes. Mindemellett ilyenkor a tudatos étrendet is nehezebb betartani. Itt azért fontos megjegyeznem, hogy a program alatt megvizsgáljuk, kinek milyen az egészsége, fizikai állapota és ahhoz mérten ajánlunk mozgást. Ez lehet egy esti séta, aki eddig nem sportolt semmit, de célunk mindenkit motiválni!

Milyen általános tanácsot tudnál adni útravalóul, ami bárkinek a javára válhat?

Szilvi: 1. Fontos hogy sok friss, idényjellegű, itthon termesztett zöldséget, gyümölcsöt fogyasszunk!

2. Ne féljünk a zsíroktól!

3. Finomított szénhidrátokból fogyasszunk minél kevesebbet! Vagy egyáltalán ne! :)

4. Igyunk sok tisztított vizet!

5. Mozogjunk minél többet a szabad levegőn!

Mindenkit bátorítanék arra, hogy nézze meg a boltokban kapható ételek, élelmiszerek pontos leírását, az összetevőinek a listáját. Én régebben még a felvágottas pultból is elkértem a szalámit, hogy elolvassam a címkéjét. Fontos, hogy tudjuk, mi van benne! Én csak azt veszem meg, amiben semmiféle adalék nincs vagy nagyon kevés. Persze kompromisszumot néha hoznom kell nekem is :)

Hol lehet téged megtalálni?

Szilvi: Facebookon: Antman-Fejes Szilvia Testszerviz Tanácsadó

Telefonon: 06 20 5555 317

További, testet-lelket segítő természetes ötletekért iratkozz fel a Biotitok Gyógytéka hírlevelére:

* Kötelező kitölteni
Adatvédelmi szabályzat

Lívia, a te gyógynövényszakértőd

 

Megtalálsz a honlapomon: www.biotitok.hu

Kövess a Facebookon is: Biotitok Gyógytéka

Kövess a Facebookon is: Természetes egészség kismamáknak

Csatlakozz a Facebook csoportomhoz: Természetes egészség

 

 

 

 

Lívia, a te gyógynövényszakértőd

Testet-lelket segítő természetgyógyászati szakmai írásokat, életvezetési tanácsokat, tippeket, recepteket olvashatsz a természetes egészséggel kapcsolatban. A blogban olvasható természetes gyógymódok nem helyettesítik az orvosi diagnózist, javaslatot. Mindenki a saját felelősségére próbálja ki a javasolt recepteket, tippeket. Az írásoknál látható képek forrása: www.pinterest.com/klivia/blog.

Kövess a Facebookon is

Díjat nyert a blogom - Liebster Award 2015

liebsteraward_feherhatter.jpg

Hírlevél - ajándék tanulmány

* Kötelező kitölteni
Az adatkezelési tájékoztatót itt olvashatod

Holisztikus állapotfelmérés

allapotfelmeresbanner.png

A termeszetesegeszseg.blog.hu-n olvasható írások a szerző szellemi tulajdonát képezik, szerzői jogi védelem alatt állnak (1999. évi LXXVI. tv. alapján). Azok bármilyen – akár részleges – másolásához a szerző előzetes írásbeli engedélye szükséges. A Természetes egészség blogról cikkeket, információkat átvenni csak a forrásra, a termeszetesegeszseg.blog.hu-ra történő hivatkozással lehet, kizárólag úgy, hogy az átvevő nem módosítja az eredeti információt, és egyértelműen, aktív internetes linkkel hivatkozik a termeszetesegeszseg.blog.hu-ra.

süti beállítások módosítása