25 szokás, hogy jól induljon a napod

happiness.jpg„Jó reggelt!" - ez a mondat ellentmondásosnak tűnhet, amikor éppen megszólal az ébresztő és bal lábbal sikerül felkelnünk. Pedig az ébredés utáni időszak megalapozza az egész napunkat, ezért érdemes jól, harmonikusan indítani a napot. Mit tehetsz ennek érdekében? Vezess be új szokásokat, vagy ha úgy tetszik, szertartásokat! Adok 25 tippet, melyekből ha csak néhányat is rendszeresen megvalósítasz, a kiegyensúlyozottabb napok nem sokat váratnak majd magukra.

1. Kelj fel korán! – Egész nap sokkal energikusabbnak, motiváltabbnak érzed majd magad, mint ha túl sokáig lustálkodnál.

2. Hogy könnyebben induljon a napod, előző este már ne fogyassz túl sok italt, főleg ne alkoholt. Így a szervezeted könnyebben regenerálódik az éjszakai pihenés során.

3. Ne kapkodj, hagyj időt minden szükséges reggeli teendőre.

4. Zuhanyozz!

5. Adj időt magadnak a reggeli fürdőszobai szépítkezésre!

morningyoga.jpg

6. Végezz néhány nyújtó gyakorlatot, majd ha még jut időd, eddz egy keveset!

7. Írj listát az aznapi teendőidről! Amikor egy-egy dolgot sikerül elintézned, pipáld ki a listán!

8. Készülődés közben hallgasd a kedvenc zenéidet!

9. Olvass el néhány inspiráló gondolatot!

10. Reggelizz!

11. Először intézd el a legnehezebbnek tűnő dolgokat, így hamar lekerül a teher a válladról, s könnyedebben folytatódhat a nap!

12. Mozgasd meg az agytekervényeidet is: fejts keresztrejtvényt vagy foglalkozz bármi más logikai feladattal!

13. Ha előző este nem eszed tele magad, akkor a másnap reggeled is könnyebben indul.

14. Légy eltökélt és ne szundizz!

15. Ébredéskor minél hamarabb kelj ki az ágyból, ne hagyd, hogy kísértsen a visszabújásra!

16. Mindig hagyj rá plusz 5 percet a terveidre. Így akkor sem csúszik meg a reggeli készülődésed, ha valami véletlenül közbejönne.

17. Meditálj! Közben gondold végig a napi teendőidet, lásd, amint gördülékenyen intézel el minden fontos dolgot!

tea_1.jpg

18. Igyál teát! Ha nagyon fáradtnak érzed magad, betehetsz koffeintartalmú teákat is, pl. fekete tea, mate tea. Ha mégis inkább kávét innál, egyél egy falatot előtte!

19. Nézd át a postádat, az is segíthet a napi tervezésben!

20. Ne nézz televíziót, ne hallgass „rémhíreket”!

21. Hidratálj! Reggel éhgyomorra igyál meg 1-2 pohár langyos vizet, citromlevet is tehetsz bele.

22. Mosolyogj! Íme 7 indok, hogy miért mosolyogj ne csak reggel, hanem bármikor a nap folyamán

23. Minden nap valósíts meg valami reggeli jókedvre hangoló gyakorlatot, sőt, hétvégén se hagyd abba! 21 nap alatt a szervezetünk könnyen hozzászokik bármilyen új szokáshoz.

24. Ha van kutyád, menjetek el sétálni, játsszatok!

25. Amikor kilépsz az ajtón, hogy nekikezdj a napnak, ünnepeld az életet!

 

Lívia, a te gyógynövényszakértőd

Megtalálsz a honlapomon: www.biotitok.hu

Kövess a Facebookon is: Biotitok Gyógytéka

 

(Forrás: popsugar.com)

Lívia, a te gyógynövényszakértőd

Testet-lelket segítő természetgyógyászati szakmai írásokat, életvezetési tanácsokat, tippeket, recepteket olvashatsz a természetes egészséggel kapcsolatban. A blogban olvasható természetes gyógymódok nem helyettesítik az orvosi diagnózist, javaslatot. Mindenki a saját felelősségére próbálja ki a javasolt recepteket, tippeket. Az írásoknál látható képek forrása: www.pinterest.com/klivia/blog.

Kövess a Facebookon is

Díjat nyert a blogom - Liebster Award 2015

liebsteraward_feherhatter.jpg

Hírlevél - ajándék tanulmány

* Kötelező kitölteni
Az adatkezelési tájékoztatót itt olvashatod

Holisztikus állapotfelmérés

allapotfelmeresbanner.png

A termeszetesegeszseg.blog.hu-n olvasható írások a szerző szellemi tulajdonát képezik, szerzői jogi védelem alatt állnak (1999. évi LXXVI. tv. alapján). Azok bármilyen – akár részleges – másolásához a szerző előzetes írásbeli engedélye szükséges. A Természetes egészség blogról cikkeket, információkat átvenni csak a forrásra, a termeszetesegeszseg.blog.hu-ra történő hivatkozással lehet, kizárólag úgy, hogy az átvevő nem módosítja az eredeti információt, és egyértelműen, aktív internetes linkkel hivatkozik a termeszetesegeszseg.blog.hu-ra.