A nagy találkozás – Miért használj Te is L’erbolario kozmetikumokat?

dsc00450.JPGA találkozásunk sem a véletlennek köszönhető, hiszen véletlenek nincsenek. 2012-ben, amikor összeállítottam az üzletünk, a Biotitok Gyógytéka kezdő árukészletét, tudtam, hogy szeretnék olyan natúr kozmetikumokat is tartani, amik egyediek, nem kaphatók a drogériákban. Ötletekért elutaztunk Bolognába, ahol minden évben megtartják Európa második legnagyobb bio vásárát és kiállítását. Jártuk a standokat, szívtuk magunkba sok új információt, és hopp, az egyik kiállítónál egyszer csak megdobbant a szívem. Tudtam, hogy ez az a jel, amire vártam. Jelez az intuícióm, jelez a testem! A L’erbolario standja előtt álltunk éppen. Már itthonról gyorsan megtaláltam a kapcsolatot, hogy megrendelhessem az első termékeket. 

Szerelem volt első látásra

A márkanév bővebb jelentése: „gyógynövényeket gyűjteni a mezőkön, hogy kedvező tulajdonságaikat tanulmányozhassuk”. Gyógynövényszakértőként kell ennél több „a szerelemhez”?

A L’erbolario márka egy olasz biológus-kozmetológus házaspár nevéhez köthető, akik bizonyítottan hatékony, természetes, növényi alapú kozmetikumokat álmodtak, majd komponáltak meg. A magas minőséget folyamatos terméktesztelésekkel, ellenőrzésekkel igyekeznek biztosítani. Ezeket a Pavia Egyetemen végzik. 

Az érzés, az élmény

lerbolario.pngAmikor első alkalommal kentem a bőrömre L’ebrolario testápolót, elámultam a csodálatosan természetes illaton. Finom volt, nőies, diszkrét, mégis intenzíven érezhető, valódi élmény, no és tartós. Még órák múlva is éreztem a kellemes illatot, ami körbefont. Elárulom, nem csak én éreztem!

Az évek során többféle illatot is kipróbáltam tusfürdő, testápoló vagy parfüm formájában. Egyikben sem csalódtam. Ráadásul mivel évente jelennek meg újabb illatcsaládok a termékpalettán, mindig van egy újabb szerelem-illat. 

Figyelnek a környezet megóvására

Számomra akadt még néhány plusz pozitívum, amik még inkább meggyőztek a L’erbolario termékeivel kapcsolatban. Ezek közül a legfontosabb, hogy nem tesztelik állatokon a termékeket! Szerintem nagyon fontos az is, hogy a gyártás során megújuló forrásból származó elektromosságot használnak, az EU természetes gazdálkodásra vonatkozó szabályai szerint végzik a mezőgazdasági tevékenységeket, támogatják a Slow Food Mozgalom a Biodiverzitásért kezdeméynezést; amennyire csak lehetséges, csökkentik a hulladék és a károsanyag-kibocsátás mennyiségét, illetve gondoskodnak az újra fel nem használható szemét megfelelő kezeléséről. 

Illatcsaládok

teszterek.jpgA természet ihlette illatok között eddig minden kedves érdeklődő talált a személyiségéhez illő illatot. Van, aki a szenvedélyesebb pipacs illat, a Papavero mellett döntött; van, akinek a tavaszias cseresznyevirág vagy éppen ’A rét királynői’ illat lopózott a szívébe. Bevallom, nekem ez utóbbi most a nagy kedvencem. Van, akinek a letisztult, virágos, tiszta illatú Primaverde illat lett a nyerő illata, és még sorolhatnám.

Idén nyáron először meghirdettem egy Illatkóstolót, ahol a készleten lévő illatokat díjmentesen ki lehetett próbálni, igyekeztem segíteni a választásban. Aki beleszeretett egy-egy illatba, az esemény napján 20% kedvezménnyel tudta megvásárolni. A pozitív visszajelzéseknek köszönhetően lesz máskor is L’erbolario illatkóstoló

Ha kíváncsi vagy a mesés illatokra, élményre, akkor gyere el a Biotitok Gyógytékába és válogass kedvedre!

Lívia, a te gyógynövényszakértőd

Megtalálsz a honlapomon: www.biotitok.hu

Kövess a Facebookon is: Biotitok Gyógytéka

Csatlakozz a zárt csoportomhoz: Energy Klub Balaton

 

 

 

 

 

Lívia, a te gyógynövényszakértőd

Testet-lelket segítő természetgyógyászati szakmai írásokat, életvezetési tanácsokat, tippeket, recepteket olvashatsz a természetes egészséggel kapcsolatban. A blogban olvasható természetes gyógymódok nem helyettesítik az orvosi diagnózist, javaslatot. Mindenki a saját felelősségére próbálja ki a javasolt recepteket, tippeket. Az írásoknál látható képek forrása: www.pinterest.com/klivia/blog.

Kövess a Facebookon is

Díjat nyert a blogom - Liebster Award 2015

liebsteraward_feherhatter.jpg

Hírlevél - ajándék tanulmány

* Kötelező kitölteni
Az adatkezelési tájékoztatót itt olvashatod

Holisztikus állapotfelmérés

allapotfelmeresbanner.png

A termeszetesegeszseg.blog.hu-n olvasható írások a szerző szellemi tulajdonát képezik, szerzői jogi védelem alatt állnak (1999. évi LXXVI. tv. alapján). Azok bármilyen – akár részleges – másolásához a szerző előzetes írásbeli engedélye szükséges. A Természetes egészség blogról cikkeket, információkat átvenni csak a forrásra, a termeszetesegeszseg.blog.hu-ra történő hivatkozással lehet, kizárólag úgy, hogy az átvevő nem módosítja az eredeti információt, és egyértelműen, aktív internetes linkkel hivatkozik a termeszetesegeszseg.blog.hu-ra.

süti beállítások módosítása