Figyeld és érezd az üzeneteket!

Csodakönyv.jpg„Te úgy szeretsz engem, mint egy folyó. Én viszont úgy szeretlek, ahogy egy nő szeret.” Ez volt az a mondat az Alef című könyv olvasása során, aminél már biztosan tudtam, miért olvasom éppen most éppen ezt a könyvet. A saját élettörténetünk során mindig az a könyv szólít meg minket, ami éppen a megfelelő üzenetet hozza el számunkra.

Emlékszem, amikor bementem a könyvtárba, Paulo Coelho egy másik könyvét kerestem, de az éppen nem volt a polcon.

Viszont az Alef megszólított, egy határozott belső hangot hallottam, hogy ez lesz most az én könyvem, erre van szükségem. Mivel már megtanultam hallgatni a megérzéseimre, nem kérdőjeleztem meg ezt a belső hangot sem. Jártál már Te is így? Járod a belső utadat, és ha figyelsz, megkapod a kapaszkodókat a következő lépéseidhez. Olyan ez, mintha egy kikövezett úton lépkednél előre, miközben fantasztikus dolgokat élsz meg a belső utazásod során. Fantasztikusakat, amik lehetnek kellemes érzetek is, ám olyanok is, mintha azt éreznéd, lelked legmélyebb bugyraiban járkálsz. Ha bátor vagy és szembenézel az érzéseiddel, akkor onnan megtisztulva jöhetsz ki. Ezt a katartikus érzést viszont megelőzi néhány szenvedős pillanat, megvilágosodásszerű érzés, az az élmény, mintha ezeket egyszer már átélted volna, s most újra tapasztalod őket. Ám most már bölcsebben tudod megközelíteni és megélni az érzéseket, élményeket. Belül, a lelked mélyén.

A belső utazás a külvilág számára gyakran nem is látható változásokkal jár, de Te érzed, hogy más ember lettél, változtál az utazás során. Talán meg is tisztulsz a lelkedben.

Amikor az említett könyv végére értem, percekig folytak a könnyeim, mert megértettem a könyv üzenetét, amit csak nekem üzent. Ha elolvasnád, valószínűleg, neked mást üzenne, mert más az élettörténeted. Én megtisztulva értem a végére, és valami újabb csoda történt a lelkemben. Egy újabb csoda, aminek köszönhetően a lelkem egy része felszabadult.

Az üzenet, a te üzeneted bárhonnan és bárkitől megérkezhet hozzád is: egy könyv soraiból, egy beszélgetésből, egy bevillanó gondolatból, egy filmből… Bárhonnan. Csak figyelj és érezz!

* Kötelező kitölteni
Adatvédelmi szabályzat

 

Olvasd el a hasonló témájú bejegyzéseimet is:

Te érzed a gondviselést?

Halkan lépkedő csodák

 

Lívia, a te gyógynövényszakértőd

 

Megtalálsz a honlapomon: www.biotitok.hu

Kövess a Facebookon is: Biotitok Gyógytéka

Csatlakozz a Facebook csoportomhoz: Egészséges test és lélek

 

 

 

Lívia, a te gyógynövényszakértőd

Testet-lelket segítő természetgyógyászati szakmai írásokat, életvezetési tanácsokat, tippeket, recepteket olvashatsz a természetes egészséggel kapcsolatban. A blogban olvasható természetes gyógymódok nem helyettesítik az orvosi diagnózist, javaslatot. Mindenki a saját felelősségére próbálja ki a javasolt recepteket, tippeket. Az írásoknál látható képek forrása: www.pinterest.com/klivia/blog.

Kövess a Facebookon is

Díjat nyert a blogom - Liebster Award 2015

liebsteraward_feherhatter.jpg

Hírlevél - ajándék tanulmány

* Kötelező kitölteni
Az adatkezelési tájékoztatót itt olvashatod

Holisztikus állapotfelmérés

allapotfelmeresbanner.png

A termeszetesegeszseg.blog.hu-n olvasható írások a szerző szellemi tulajdonát képezik, szerzői jogi védelem alatt állnak (1999. évi LXXVI. tv. alapján). Azok bármilyen – akár részleges – másolásához a szerző előzetes írásbeli engedélye szükséges. A Természetes egészség blogról cikkeket, információkat átvenni csak a forrásra, a termeszetesegeszseg.blog.hu-ra történő hivatkozással lehet, kizárólag úgy, hogy az átvevő nem módosítja az eredeti információt, és egyértelműen, aktív internetes linkkel hivatkozik a termeszetesegeszseg.blog.hu-ra.

süti beállítások módosítása